Product: Casting360 Account Clear all filters (25 of 25 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I called today to cancel my account because I didn't trust them at all and I just had a feeling to call and cancel it.I called and the guy answered the phone he was very polite until I said that I wanted to cancel everything and get my money back. He tried to talk to...
Read more
Anonymous
Casting360victim

Where did you go to cancel the account?

Anonymous
Bill 5onic

I have to say my hope for humanity is just about done. People like me who have a strong intellect and abilities who want to have a life that does not begin and end with retail...

1.0
Product
Casting360 Account
#1082051
Reply to reviews
I have a recording of me calling them and asking them for the third time to cancel my account.They kept on saying they didn't want to ruin my chances so they kept my profile up because I was still on the free trial term. When I had called back the third time they told...
Read more
Anonymous
Anonymous

I just got charged from them $99 and I never been told that they were going to charge me for 3 months service at one time. It pissed me off. I called them for refund my money ...

Anonymous
Anonymous

I just signed up and tried to cancel this morning and with an accent told me it would ruin my chances of casting directors getting ahold of me. I asked if I cancel, does it p...

Product
Casting360 Account
#860342
Reply to reviews
Casting 360 is such a joke.They continued to take money from my credit card after I canceled my account and thought they could get away with it!!!!!!!!! AND still have yet to see my money back in my account after informing them. Don't waist your time or your money that...
Read more
Anonymous
Anonymous

I've almost fallen for it. God bless. We can try get money back by claiming the credit card with unauthorized transaction. We'd better be careful thanks to victims like you an...

Product
Casting360 Account
#824907
Reply to reviews

Casting360 Account Review

#1015953
2.6
Details
Foreigner lady wouldn't cancel my account.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website

Casting360 Account Review

#918122
I got the 1.89 taken out read the comments and just now cancelled my card because of all these bad reviews ... I was way too happy its cancelled now so glad i caught it on time
Comment
Show

Casting360 Account Review

#889684
1.0
Details
Got charged $99 without them telling me they were going to....overdrawn account robbed for a 3rd of my paycheck and still being ignored by them
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website

Casting360 Account Review

#856459
1.6
Details
Casting 360 took my money and minutes later ,deleted my account. I'm currently trying to get my money back. Casting360 is indeed a scam. Do yourself a favor and research do not trust anyone just because a nice sounding voice asks for your bank card information and email address. Casting 360 Shame On You All !
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
They literally force you to stay with their company! I have priorities that are much more important than this dumb website. I want to cancel, they don't understant how unfare it is to just with draw $44 directly from your account each month even though you have not...
Read more
Anonymous
Anonymous

If you only authorized the initial $1.98 or you have decided to cancel, call the fraud division at your bank and tell them what happened and they will not stop further payment...

2.6
Product
Casting360 Account
#810139
Reply to reviews
I registered for Casting360 on 1/13/2016, unknowingly I didn't check the online reviews like this one. After paying $1.49 for the registration fee I read the reviews and they weren't good. So, I called back to cancel the account (the same day of registration). The...
Read more
Anonymous
Anonymous

It's not a scam...my daughter has played roles in movies from being on casting360 and is about to play her 4th till as the lead actress.....IT'S NOT A SCAM PEOPLE

Anonymous
Anonymous

Did they ever tried to take money off your card again

Product
Casting360 Account
#779532
Reply to reviews
I then went on to read the reviews and decided right away it was a scam and i told them to cancel and that i had concerns regarding the reviews i had read.The lady i talked to "ANNE" tried to convince me otherwise but i insisted I was no longer interested and she...
Read more
Anonymous
Anonymous

As soon as they wanted my info I hung up

Anonymous
Anonymous

Tonight....This is a scam the woman there called me her FAKE name is Anne Lopez she went over the whole spill with me and said this offer for a portfolio was a one time fee of...

Product
Casting360 Account
I liked
  • What i was promised
I didn't like
  • Promise of a modelinf job but was a fake website and all
#683099
Reply to reviews
ID 3311669 was suppose to be canceled I never had any results please credit my bank account back Donna Gerstner never got any results or calls refund my money as soon as possible you caused me to go into overdrqaft and are causing me a lot of problems I talked to...
Read more
Product
Casting360 Account
#677259
Reply to reviews
Those people took my money out my account that i have for school, they are taking away for my education. I saw the *** today. I am calling on monday and they better give me my money back i will be contacting the fbi, cia, ice...etc
Read more
Anonymous
Anonymous

You gave them your credit card number without researching. They have been running a scam on Craigslist for years and people still buy into their scheme. Blame no one but you...

1.0
Product
Casting360 Account
#630134
Reply to reviews
Money was takin out of my account for nothing . I called castings to talk to someone and to ask why all this money was being takin out off my account . Really did't understand what she was telling me. I was never told about all these other fees that was takin from my...
Read more
Casting360 Slippery Rock, Pennsylvania
Product
Casting360 Account
#609753
Reply to reviews
I applied online for a job. This company they called me at 6am i was still filling out online request. They Asked me for 1.98 to register FOR WHAT! The woman barely spoke english. Wanted my checking account information and really got m mad when i refused. Why do i have...
Read more
Product
Casting360 Account
#600594
Reply to reviews